Dagar, kvällar, nätter

Hoppsan hoppsan!

Jag skrev det förra inlägget från mobilen och om ni undrar så hackade den lite och därför las det förra inlägget in ungefär 40 gånger. Förlåt för det!

Nu sitter jag vid laptopen med en väldigt svag men befintlig signal, meningen var att vi skulle åka och bada idag med min otroligt fina nya bikini, men så blev det mulet och droppar flög från molnen så det blev inställt. Så nu sitter jag och försöker överösta Uffes skitmusik med min underbara musik, det känns lovande, jag tror att han kommer stänga av sin snart.

Igår körde jag till Ica, för Emma har stulit åt sig körkortet så nu är det min tur att övningsköra 24/7!

Det står vackra blommor på bortet bredvid datan och bakom dom skymtar jag backarna mellan träden, Fan va jag vill åka snowboard!! Juste, måste ta och kolla på Tors snowboard film snart... hmm, påmin mig!

Hoppas ni har det bra där hemma i Sorstaden! Och hoppas att Lady Gaga va bra!

Jag lyssnar på en saxofon som spelar Beatles <3

Il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lady Gaga var SJUKT bra! :D

2009-08-03 @ 16:17:39
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Lady GaGa var bäst!

2009-08-03 @ 23:38:00
URL: http://prodigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0