Dagen då Ingela upptäckte svensk sommar!

God morgon god morgon!

Igår åkte jag, Anna och Tor och handlade mat, vi va fett duktiga och det gick fett fort, en kvart inne på Ica och inte mer!

Ingela var hemma så i skulle träffa henne och vi hamnade, som alltid, i grodparken i Viksjö centrum.



Ingela var glad som bara den!


Vi träffade Björn och allt på Ica!

Hanna, Sara, Malin, Tor, Ulf, Anna, Emma, Ingela och jag <3


Vi åt KOCKO BOLLAR!

Vi spelade KUBB och jag, Malin och Anna stenvann!! Helt utan fusk!

Vi skvallrade och Ingela njöt av sommarsolen i sköna Stockholm, i Arvidsjaur är det höööst! 



Sedan skulle vi hem till oss och vi hade en liten bil så att Emma skulle komma och plocka upp oss på vägen men det tog en jävla dit för henne!
Så Jag, Anna och Tor gick hela vägen hem från Viksjö och skaffade oss "license to gnäll".


"LICENSE TO GNÄLL"

Vi umgicks och skvallrade med Ingela och Emma lagade för lite mat så vi fick göra om och göra mer. Men det löste sig såklart. Sen liftade jag med Ingelas föräldrar upp till Viksjö och Marika. Jag hade en jättemysig kväll hos Marika. Vi dansade! Vi chattrade! Vi tänkte! Vi stirrade på stjärnorna <3 Jag kan numera titta ut polsjärnan...

Fick ett bestämt datum på första SKUV, 9/9. Kom dit då!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi STENVANN! :DDDDD

2009-08-30 @ 13:04:10
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0