Heteroböghög <3

Hej!

Idag åkte jag, Emma och Mor till hässelbystrandbad för att få lite sol och bad, det va dundertrevligt! Fick för första gången testa min nya bikini, Succé!

Sen skulle jag träffa Malin, Patricia, Niklas, Daniel, Alec och Caleb. Patricia, Daniel och Niklas missade bussen! Klantskallar! Jag lyckades inte dra ut något skvaller ur Daniel... ganska missnöjd! Sedan drog vi iväg till Patricia och på vägen tappade vi Caleb och Alec men vi hade en halv heteroböghög och vi upptäckte att jag inte klarar av att vara tyst, jag gör alltid något ljud... tatatata! Det var en lyckad kväll!

Il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Anna

det är tors fel att du inte kan vara tyst!! Säg det till honom!!!

2009-08-09 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0