Jag har absolut ingen aning!

Hoppsan!

Igår klockan halv sju kraschade jag hos Daniel framför coupling tillsammans med Karin, Marika, Malin, Patricia, Hanna, Sara, Klara, Samuel, Daniel, Nisse och Niklas. Coupling är seriöst helt galet roligt! Men när man sätt över 20 program börjar man liksom kunna förutspå vad dom ska säga och då är det inte lika roligt längre, det ger en snarare huvudvärk. Jag vet inte riktig vad hon klagade på men Klara klagade sig igenom de två sista avsnitten på något sätt!

Jag har börjat tänka och jag kan inte få det ur huvudet!! Aouch!

Jag funderar på att sätta på kaffe... klarar jag det?

Il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jag tror han sover som en....SCOUT!!!

2009-08-12 @ 20:56:32
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0