MÅNDAG

Hoppsan jag ramlade!

Vaknade meningslöst tidigt, klockan 8!! Hämtade cykelfan och köpte kalender, kan vara bra att ha.

Drog på mig klackskor och stapplade iväg med ljud efter mig till bussen och satt fast på den nån timme påväg till Rebecca. Där åt jag underbara kakor och för mycket chips. Där var även Louise, Karin och Malin och jag fick höra en massor om hur första dagen var på rudbeck och jag hoppas och tror verkligen att det kommer bli bättre snart.

Sen körde jag hem och där fanns Moder, Emma, Uffe, Anna och Tor. Underbart fina röda lackskor fanns i hemmet och väntade på Anna! Åt en himla massa kakor, OREOS med VIT choklad!

Upptäckte att det bara är två dagar kvar på sommarlovet och det är dags att göra något radikalt!
Jag har bestämt med Jossan nu att vi ska vara aulabuddis på torsdag <3



Nu sitter jag och tittar på the "Phantom of the opera" med Anna och Tor och dom driver med mig!  Diskuterar det svenska språket och gramatiken. Smsa mig <3

Il se dissout!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

OREOS!!!<33333333

2009-08-18 @ 18:24:16
URL: http://whoweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0