Nu har det snurrat!

I fredags gick jag i skolan och hade två prov och grejer! Sen drog jag till ekmyran med Malin, Karin, Patricia, Marika, kom tio minuter för sent men sen åt jag PIZZA!! Det va trevligt och OJ va vi babblade! Det va megatrevligt! Sen knallade vi til Patricia och satt där och babblade i en massa timmar. Riktigt mysigt, kommer sakna engelska råmycket.

Igår hade vi en megamysig dag! Vaknade klockan 10 och tvingade upp mig, smsade Anna och Pratade i telefon med Emelie. Sen åkte jag ner till tåget och träffade Malin, Gabi och Alice och på tåget träffade vi också Frida, Richard och Fredrik och Becca i telefonen. Vi satte oss vi spottkoppen på centralen och väntade på Anna och Tor som va sena, efter att tag kom Emelie och Frida ringde och väckte Becca som fick panik! Efter typ en halvtimme kom Anna och Tor och vi åkte iväg till SKANSEN <3




Vi vandrade runt på skansen och tittade på en massor med djur överallt. Vi stod vid älgen när Marika ringde på min telefon och jag och Frida gick för att möta henne. Det va trevligt, hennes katt var och sexade! Vi vandrade runt och såg en himla massa exotiska djur. Jag kände mig som hemma! Sedan satte vi oss och stirrade på kineser och indier som dansade, det va spännande.

Vi stirrade på ankor ett tag och sedan knallade vi iväg och tog spårvagnen till norrmalmstorg. Sedan satt vi på centralen och nånstans där försvann min telefon så jag kunde inte höra av mig till nån, det va ganska jobbigt! Vi åkte i alla fall till grillen och åt pizza och på vägen hem sjöng jag, Marika och Frida en elefant balanserade och vi kom upp till 30 elefanter, gafflarna var slut! Vi åkte hem till Frida och hade det mysigt. Sedan gick jag, Marika och Frida för att möta Söder och sen tvingade vi ut alla andra på promenad, vi gick runt typ hela Viksjö! Det va trevligt!


Promenad!

Frida skrattar och Söder flyger!

Anna och skylten!

Malin, Gabim, Frida skrattar, Marika skrattar, Tor leker, Anna leker, Söder!

Jag och Frida!

Marika ramlade, det gjorde vi alla!  Väldigt många gånger!

Jag och Söder, vet inte vad vi gör!


Idag träffade jag brudarna på centrum och vi kraschade hos Patricia och åt bögrullar! Marika somnade <3

Il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag småskrattade lite när jag läste detta. hihi. du är söt. och väldigt bäst.

2009-08-24 @ 21:04:56
URL: http://poignant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0