Sånt som drar ut på tiden

Skola idag. Började med en timmes matte kvart i tio och sen va det hål i 2 timmar och en kvart som jag umgicks med Karin på, det va trevligt! Träffade Klara och Söder :D  Det va roligt!
Jag gillar skolan, men oj vad jag saknar engelska så otroligt grymt mycket! Hur bra det än så är IESJ hemma <3

Idag åkte Jag, Malin, Patricia och Karin tillbaka till skolan och träffade en himla massa lärare och jag fick höra och prata lite riktigt engelska ett litet tag, det kändes riktigt jävla göbra!


Jag saknar softa sommardagar och kvällar då man bara kunde ta det lugnt och umgås med alla underbara <3

Il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Det är förinställda bakgrunder och man måste typ sitta helt still för att det ska funka helt och det är inte patricias starka sida... :)

2009-08-27 @ 18:38:51
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0