Skum dag...

Vaknade ute på altanen av solen och tvingade upp mig själv. Segade i flera timmar och sen gjorde jag pannkakor till Malin och Patricia, och så blev det en riktigt lyxfrukost med Ananas, pannkakor, choklad och vindruvor! Myspys. Emma och Tor kom självklart hem passande till våra pannkakor så Anna, Tor och Emma fick också ta del va vår underbara frukost!


Sen blev det en helt seg dag utan någon poäng över huvud taget, helt seg i huvet!

Men Marika ville ha filmkväll på tisdag så vi skickade ut sms till hela världen om det och vi fixade plats och vi drog över madrasser till Patricia och allting men sen fick Hanna för sig att vi skulle vara hos Daniel och så blev allting rörigt! Då var vi alla tvugna att tänka och det va ingen som klarade av det! Men jag antar att det löser sig! 

Jag måste lägga upp vitat från igårkväll! Dom kommer senare!

Il se dissout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0