Underbara citat från gårdagen!

Anna: hörde du min mage?

Linnea: Ja, jag trodde det var min!


Linnea:  Ja det kan jag göra, men jag är alldeles trött i tårna


Linnea: Han är död!

Patricia: Vem?

Linnea: Han är död!

Patricia:???

Linnea: Alltså inte på filmen utan nu!


Linnea: Min mobil kan inte skriva LYXIGT!!! Eller jo, jag skrev fel....


L till P: Nu börjar du låta som Tor, eller Strindberg!!'


P: Bollen ramlade ner på golvet!

A: Vilken boll? Vindruvan??


P: DIN MAMMA KOMMER I EN ASK!!!


L: oj, det var inte meningen! Mina fingrar var längre än jag trodde!!!


L: är tolv tre timmar efter nio?


L: men det är ju film, jag har glömt att titta!


P: OMG är det en jättehögljudd mygga eller?


A: Tor är kakknarkare

L: Vem e knak-kak-knak?


M: Jag har druckit JÄTTEMYCKET vatten, men har inte varit på toaletten.


M: Jag kommer ramla ner i popcornskålen!


L: Den är säkert jättebra, om man tittar på den på riktigt


L: Jag tänker inte gifta mig med Casanova!

A: Han är rätt stendöd så det är lugnt!

                      Tillägg: P : jag tänker gifta mig med casanova!!!


L: Någon knaprar på andra sidan soffan!


P: nam-nam-nam-nam...


P: a-å-ä-y-ö-o-e...


P: Båten har ben!


A: Du är suddig som ett russin!


L: jag hörde ljud

M: Det finns medicin för sånt!


L: Det är en flygboll


M: Det kliar i mina ögon och om man spärrar upp dem jättemycket så känns det bättre


P: jag är jättetöntig

A: sånt säger man inte högt


P: jag mår SÅ illa att jag tror jag kommer explodera snart!!!


L: Ingela är i skogen, och bor!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är inte lite bäst vi :D

2009-08-11 @ 01:13:16
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Absolut!

2009-08-11 @ 10:45:52
URL: http://embracement.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha :p

2009-08-11 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0