Vad händer om man blandar lila med gult?

Igår åkte jag in på en liten shopingrunda med Malin, Patricia, Louise och Emil, vi hittade weekday pojken och en himla massa fina kläder och skor som jag inte kunde köpa! Mat på burger king och Louise och Emil försvann nånstans på UNG08. Efter ett tag droppade också Karin av. 

Sara, Söder, Hanna, Nisse, Marika, Daniel och Samuel hängde på en efter en. Vi stormade in bland fjortisarna för att se The Voice. Kan fortfarande inte komma över min förkärlek för Darin <3

Vi stannade väl där i ungefär 10 minuter sen tröttnade vi... Vi vandrade igenom gamla stan till söder och så gick vi runt där i regnet i några timmar. Det va mysigt, vi plockade upp göteborskan igen men jag hoppas att den ramlar bort snart!

Vi vandrade tillbaka till centralen och tog tåget, där träffade  vi Rassoul och Hamid. En ganska awesome surprise! Somnade nästan på tåget.

Sen åkte jag och Marika hem till Patricia med Malin i telefonen och oj vad vi pratade! Då uppstod även  en lesbiskheterosexuellböghög <3

Det var en fullkomligt lyckad dag och speciellt kväll <3

Kommentarer
Postat av: Marika

7 är bra! :D



Hihihih, mysiga dagar! <3

2009-08-16 @ 21:57:14
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Marika

SV: Indeed! :D <3



hmmm... 8 tror jag. :)<3

2009-08-17 @ 21:03:43
URL: http://poignant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0