I think they secretly liked you!

Kuckeliku!

Hemma igen från en dunderskön kryssning med Marikafika! Parappapapapapapapapappa Parappapapapapapapapa! Fan va roligt vi hade det!

Idag träffade jag äntligen Malin igen på Ingelas hejdå sak <3

Fan va jag kommer sakna Ingela! Nu har jag träffat henne för sista gången till att hon kommer ner igen, det finns verkligen ingen som ens är i närheten av lika mycket Ingela som Ingela, unik! <3
ingela
Haha! Hanna glömde sin cykel!

I morgon drar jag till skogen och klövsjö!

Hare gött era små grisar <3

il se dissout

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanna lilla sopan glömde cykel :D



Jag kommer sakna dig megamycket skyndarej hem! :* (Då ska vi skvallra heheheheh)

2009-08-01 @ 00:35:25
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0