Cause she's a lady marmalade!

The hills are alive with the sound of music
Moulin rouge beyond anything

Idag startade jag helt plötsligt en blogg, trevligt trevligt! Annars har jag haft en typiskt sommarlovsdag idag, du vet en sån där som försvinner när klockan går och en sån där som minnet kidnappar utan att nånsin låta mig se den igen. Jag vaknade helt otroligt mycket för sent såklart, gick upp och åt frukost. Klockan tickade på som en självklar rutin. Soffa, sol, studsmatta, trevligheter. Helt plötsligt öppnades dörren och snap! jag upptäckte att klockan fallit sitt slag till 15.00 och jag upptäckte att Tor och Anna snubblat in genom och klagomål flög genom luften från alla håll. Kaffe behövdes, mat behövdes och ja, det fixades. Klagomålen sinade och tystnaden övergick i ljudet som strömmade i skepnad av StarWars ur televisionen. Pommes frites, bearneise sås och StarWars. Utan förhinder snurrade klockorna varv för varv och poff så satt helt plötsligt Uffe och Emmma i soffan förhäxade av kraften i StarWars. Och när vi satt där fick jag en uppenbaralse och jag upptäckte att alla var hemma samtidigt, och det hade typ aldrig hänt nånsin! Det var helt enkelt episkt!



"il se dissout"

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Well yeah! då kommer skitungen caleb hem :o

2009-07-26 @ 00:32:56
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Anna

heelt episkt, ALLA + pojkvänner hemma :)

2009-07-26 @ 04:08:50
Postat av: Linnea

Ni är väl för roliga!

2009-07-27 @ 14:07:55
URL: http://embracement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0