Fredag! Nej... Lördag?

Hoppsan!

Igår... Åkte hem från skolan efter två lektioner i skolan och så gjorde jag mig fin och grejer! Sedan kom släkten och jag fick äta tårta! Vi hade en himla mysig kväll med en massa prat och sånt. Efter ett tag så körde vi iväg mot Sätra. Där var det party party! Sätra ligger serisöt långt bort åt absolut ingenstans alls. Men där hittade vi älsklingar, Marika och Patricia! Och så Kalle!

Marika sov i the hus la Stårsta med mig! Myyys!

Idag träffade jag Malin och Karin och gick på promenad och babblade hur mycket som helst. Drog hem och åt, sen åkte jag med Anna och Tor till coop i Kallhäll för att köpa choklad till kvällen. Drog sedan över till Karin där Louise, Malin och Patricia väntade. Fotboll visades i bakrunden, jag såg ungefär tre sekunder av den, men det va passande för då var fan den snyggaste av alla i bild, ingen aning om vem... han va dansk, röd tröja!

Jag, Karin och Malin satte på stenhöööööög musik och dansade som bara den! Så jävla härligt! Jag dansar för sällan! Det är fan viktigt för hälsan! Vi dansade hela vägen till bussen och vi stod i busskuren i typ en halvtimme och sjöng(skrek) och dansade! Sen dansade vi hela vägen hem igen och jag blev bara piggare och piggare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tihi det var roligt! :D

2009-10-12 @ 08:46:04
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0