Allt försvinner, fan va jobbigt!

Har inte skrivit på tusen år så det kanske är dags nu.

I söndags åkte jag in till skansen för att titta på djur och det finns helt galet mycket söta djur!
Har gått i skolan och upptäckt att jag kommer att få plugga helt galet mycket matte det här året, prov nästa torsdag på 50 sidor ur boken, det blir plugg plugg plugg.

Har börjat bli smått paranoid!
Vet inte riktigt hur jag ska tänka!
Vet inte vad som är rätt!

Vill göra nånting! Träffa folk! Saknar sommarlovet så jävla mycket!

Behöver ett extra lyckopiller!

Där tog mina ord slut...

il se dissout

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Tack älskling, jag finns alltid här för dig också. Varenda sekund, igår, idag, imorn, föralltid. dont you ever forget that!!! <3

2009-09-02 @ 20:50:01
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Malin

<3

Vi tycker om dig



Var inte paranoid, var logisk och söt som du brukar så går det bra :) Det löser sig!

2009-09-03 @ 08:03:59
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0