"Det finns tre ting som inte kan döljas. kärlek, rök och en man som rider på en kamel."

Hallo!
"Asså, du e taggig!" - Anna till Tor

Igår åkta jag över till Patricia vid halv tio för att ha en vanlig galen kväll med en massa människor. Jag kom vandrandes i 12cm klackskor och en massor med glitter och Marika kom och mötte mig och så gick vi in och där satt redan Malin, Karin, Patricia, Fabian och Söder! Jag såg den andra halvan av butterfly effect och jag förstod ändå mer än Fabian på nåt sätt. Gillar't! Den va bra men jag var inte helt nöjd med slutet.

När filmen var slut gick vi ut på promenad, myyyyys! Vi la oss på berghemskullen och stirrade på stjärnorna, det var helt galet mycket stjärnor, Marika upptäckte att solen va rund och det avslutades med en skuv-cirkel. Att stirra på stjärnorna är himla underskattat, det borde göras oftare, man blir fridfull och man hinner tänker <3

Sen gick vi in och blev galna, vi kastade popcorn och kringlor och var precis som vi alltid är när klockan blir "lite för lite sömn". Det va precis lika kul som alltid!

Vi låg och babblade jättelänge och jag somnade innan folk slutade prata och så vaknade jag. Vi vaknade vid 6 och började "viska" det gick inte så bra så efter ett tag vaknade Karin, Patricia och Malin också och dom va ganska irriterade på oss, men vi kunde inte hålla käften för det är absolut inte våran grej! Jag sov väl totalt 2.5 timmar den natten, men det behövdes inte mer.

Tack alla underbara <3

Kommentarer
Postat av: marika

hiihiii, nej, mer sömn behövdes inte!

(a)

2009-09-21 @ 10:36:35
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Anna

taggis <3

2009-09-22 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0