Glitter <3

Tjenare fan!

Kom just hem från ett skönt träningspass med Malin och Karin. Gillar't starkt! Borde pluggat lite, men skit samma, det löser sig! I morron börjar jag ett så det blir sova sova sova på morronen, har inte vågat sätta på väckarklockan sen förra måndagen på grund den sjuka huvudvärken jag fick då och i morgon behöver jag den inte heller. Hade inga klackskor idag, och det ska ändras i morron!

Får se när jag åker ner, kanske åker ner tidigare bara för att faktist göra nåt... typ käka med Karin.

Köpte något riktigt glittrigt idag! Jag glittatrde hela eftermiddagen. Den sitter på mig på lördag, så då får ni se den! Den får 5 plus i kanten <3

il se dissout!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glitter!! :D

2009-09-16 @ 12:11:09
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0