Myskväll!

Hejsan hoppsan!

Igår hade vi en jättemysig kväll hos Patricia, det blev Marika, Karin, Daniel, Malin, Sara, Jag och Söder. Vi skvallrade och babblade och kollade på Twilight, det va himla mysigt, har inte träffat alla dom människorna samtidigt sen innan skolstarten fan!

På onsdag tänker vi ha miniskuv som en smygstart för riktiga Skuv som startar näta onsdag. Kom dit då, vi träffas vid ica och gör nånting därifrån, vet inte riktigt vad men kom med ideer och skriv på facebook.

Jag är ganska tom på skvaller just nu, så det skulle vara trevligt med lite uppdateringar(som inte är spekulationer om mig, för jag vet redan allt om mig).

il se dissout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0