Negativa tisdag!

Hallo!

Tisdagar är inga bra dagar, dom försvinner och man tröttnar bara på dom totalt. Inte kul!

"I'm about to lose control but I think I like it, AOUW!!" varje dag <3

I morgon är det onsdag och onsdagar är bra dagar, dom tycker jag om. En lektion i morgon, lärarfri, ska nog dit och teckna lite iaf. Alla andra drar ut i skogen, så det kommer att vara fett tomt i skolan, segt! 

I morgon ska jag skvallra! Med Marika och sen ska jag ta och tvinga Hanna att uppdatera sig lite :D 

il se dissout!

(totalt meningslöst inlägg)

Kommentarer
Postat av: patricia

du tänker inte skvallra med mig alltså?

2009-09-23 @ 11:47:31
Postat av: Marika

Vi gillart! Skvaller, skvaller skvaller! Ses snart älskling! <3

2009-09-23 @ 18:41:05
URL: http://poignant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0