Suddenly I see!

"The minute you walked in the joint
I could see you were a man of distinction,
a real big spender
good looking, so refined
Say wouldn't you like to know what's going
on in my mind
So let me get right to the point
I don't pop my cork for every guy I see" <3
Den har suttit på min hjärna sen vi dansade igår!

Idag kom vi på att jag och Marikas träffas varje dag, vilket äger. Vilka hänkar på dans i morron?

Jag vet inte hur många gånger jag blivit skrämd idag... Jag och Felicia satt och sjöng i bildhuset idag! :D Vi äger på det!

Kom till skolan 10.00, sen och stressad... kommer dit och får höra att bruden ställt in första lektionen, så det blev två timmars hål helt utan anledning! Två lektioner idag men ändå var jag i skolan mellan 10.00 till 16.50 på grund av alla satans hål!
I morron är det ett tvåtimmars hål...


Kommentarer
Postat av: Malin

Dans idag! :D

2009-09-22 @ 08:11:54
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0