Två lektioner, en liter kaffe, en norsk mössa och kloka ord som alltid!

Hallå!!

Idag började jag 11.45, Klara, Fabian och Söder slutade 11.00 vilket var ganska fail från min sida. Hade två lektioner, gympa och bild. Syster kom förbi på bilden bara för att visa att hon fortfarande lever. 
Sen drog vi till tåget och träffade Karin (Svärd) det va trevligt och hon va glad som vanligt, svininfluensan? Karin kastade onda blickar mot osten på våran sallad hela vägen.

Sedan kom jag in och mötte Söder, Fabian och Marika och det va dags för kaffe! 4 stora kaffelatte med vit choklad!
Jävligt gott <3 Vi försökte lära Söder att dricka kaffe men det utan framgång!
Fabian drack istället ungefär 1 liter kaffe, vilket gjorde honom lite lagom pigg och lite lagom proppmätt!
När vi satt där upptäckte Fabian att klockan var halv fem och en otroligt rolig kommentar kom upp...

"-klockan är halv 5...
 -ja...? När skulle du bort?
 -Mina föräldrar tänkte åka halv 5..."

Klantskalle där!
Det blev en lyckad eftermiddag i alla fall <3 (läs Marikas blogg för rolig bild och lite mer kommentarer om dagen)

I morron drar folket till Patricia för en awesome kväll! Vi vet inte riktigt hur den ska avslutas, men det löser sig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0