Smittad av matteboken!

Sjuk flicka i sängen, med matteboken! Jag är sjuk och får därför några extra anledningar att klaga.
Det blir ingen träning ikväll, kommer ligga hemma och hosta och plugga matte istället... Målet var egentligen att jag skulle vara frisk idag, men jag vara bara sjukare så jag skjuter fram målet till i morgon istället, hoppas! På lördag måste jag i alla fall vara frisk för då ska jag ju träffa alla igen!

Igår hade vi "mini-skuv" och vi upptäckte Marikas otroligt söta rädsla för ballonger, och vi vandrade runt i Viksjö som vanligt och kraschade hos Jossan, vi satt där och hade det mysigt ett tag. På vägen hem blev jag totalmobbad av Gurra, Tor och Anna, men jag har börjat vänja mig lite vid det nu.

Vad händer i morgon? För då tänker jag fan va frisk!

Det är något speicellt med glitter <3

il se dissout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0