Nu jävlar!

Ser bortom allt som suger och hoppas på det bästa!


Nu jävlar ska allt bli bra igen. Allt ska bli awesome. Jag ska strunta i om jag tänker någonting som jag inte ska tänka. Det blir bara helt jävla fel. Så fort jag gör det måste du säga till mig att hålla käften och sluta tänka. För nu jävlar ska jag bli glad. Få konstanta bubblor i magen, älska dem! Få glitter i ögonen, älska det! Längta, älska det!




Tisdag blire ingen konfa... segt.
Onsdag! SKUV <3 SKUV med pyjamasmys! Alla MÅSTE ha pyjamas på sig. I alla fall pyjamasbyxor, det blir la mysigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker säga åt dig att hålla käften när du tänker för mycket darling, you know I will!



(Du glittrar alltid i mina ögon, det är bara det att du inte ser det själv <3 )



2010-02-12 @ 20:03:30
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0