trettondejanuari

Idag ska jag för första gången på väldigt länge faktist skriva vad jag har gjort idag.

Jag vaknade, käkade frukost och drog ner till stationen, på stationen träffade jag Måns och Marielle! och på tåget träffade jag Sara, Ida, Linnéa, Johanna och Felicia, nice! På centralen hittade vi ungefär resten av klassen... och Anna. Konstigt! Drog till riksdan och va där en massa tid, segt, utråkande, komiskt, Jessika gick in i väggen två gånger och Alexandra snubblade på en sten"gubbe"!! "Det är typ en massa gubbar här!" - Jessika!

Drog till donken efter det med Felicia, Thamine, Sara, Ida, Emelie, Tove, Henrietta och Louise och käkade. Nice! Det var riktigt komiskt, dubbelhakor, mobilkameror, Toves miner, Thamines skratt, överstarka kryddor, allt kan gå för långt! Men det är då det är roligt! Och det är då man vet att man går estet!

Foton kommer...

Vi vandrade sedan över till Monki och köpte en underbart fin svart kjol! Där var vi en himla massa med länge! Gina och sånt togs på vägen!

Träffade Malin och Patricia på centralen! Av någon pantad anledning så följde jag inte med dom utan jag gick till tåget och åkte hem... xD dumt!

Åkte hem och träffade en ybersöt bebiiiis, Linnea! Sööt <3

Sen åkte jag till träningen och träffade Marika, Kattis och Pontus.

Nu är jag hemma, sett mitt schema, flippat lite! Massa hål! Minst två timmar per dag utom torsdag och fredag. Grymt slut på veckan, men hemsk start!

Äter svensk fisk! Godis...

Saknar planer för fredagkväll och det känns inte okej :(

Missade stor det av skuv så jag känner mig... liksom... tom. Men ska dit på tisdag igen!




Dagens siffra: 7/10

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: AWESOME! :D Du får visa ikväll :*



1. Pucko, du skulle åkt med oss :( <3

2. Nu har du planer :D

3. Förlåt att jag tog upp all din tid :( Det var inte meningen, men det hjälpte enormt mycket, tack <3

2010-01-15 @ 18:20:52
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0