Ting ting ting ting ting ting!

Igår var en riktigt produktiv dag!

Var i skolan och blev överaskad med ett oförberett omprov i samhälle, inte kul. Men satte mitt G så nu kan jag andas ut.

Sedan åkte jag och köpte mig en massa fina saker! Shorts! Linne! Byxdress! Sommarkläder <3
Jag gymmade senare i Bolinder! Älskar Bolinder gymmet!

På kvällen vandrade jag sjukt långt! Jag har blivit promenadgalen. Gick från mig till graninge och träffa Malin, från graninge till Görväln slott och drack kaffe, från görvälns slott till Västra Jakan, över Höjdvägen till Lunden. På väg mellan Lunden och Emils var Malin... väldigt rolig...!!! Hahahahaha! MITT LÖV! (Hon slängde lövet på marken, blev sedan otroligt ledsen och sa "nej! Men nu känner jag mig elak!" och plockade upp lövet igen, medkänsla på hög nivå.) Då var vi inte direkt diskreta! Vi gick till dansgaraget och Malin säger... "Men! Var är skoolan?? Den ska ju vara här!" Sen gick vi till Olovslund och taggade ner lite, mysigt! Till slut gick vi ner till stationen och jag lämnade Malin och vandrade hem igen!

Finns det inte nånstans där man kan mäta hur långt det är på en karta??? Hittade det! Igår gick jag 13.7 km bara på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA du är elak :(

Kaffe och ingen sömn did that to me :((((

2010-06-04 @ 14:12:49
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0