Två konstiga dagar

Hej!

Igår vaknade jag och upptäckte att Hanna och Karin va påväg hem till mig, fick lite panik och drog upp mig ur sängen! Vi gjorde ingenting ganska länge tills vi till slut bestämde att vi skulle till badberget i hummelmora för att bada, vi ringde en massa barn och cyklade iväg! Det blev ganska många, Jag, Marika, Karin, Hanna, Malin, Sara, Patricia, Affe, Daniel, Söder, Samuel, Nisse, Tommy och en till som jag inte kommer ihåg namnet på, det va roligt. Vi var där några timmar, folk badade, jag fotade, det va trevlig.



Men sen traskade Jag, Söder, Karin, Patrcia och Malin och dumpade av Malin och Patricia vid busshållsplatsen. Det var en totalt lyckad sista dag på sommarlovet! Tack alla <3

Idag började jag skolan! ES1BT <3 Gillar mina mentorer och klassen verkar bra. Vi gjorde värsta matteprovet, jag tror det gck bra, hoppas! I morron börjar tvåorna och jag kommer absolut att attackera Maja om jag ser henne! Hoppas ni haft en bra dag, ag saknar redan sommarlovet!

Il se dissout!


Kommentarer
Postat av: Marika

ni är bäst gais. love u all <3

2009-08-21 @ 17:05:30
URL: http://poignant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0