Jag yrkar för informella förhandlingar!

Har överlevt en lång jävla dag i aulan med en massa EU diskutionerande. Danmark tycker absolut ingenting, så det var segt och tråkigt. Man skulle varit ett intressant land. Har lärt mig en massa fiiint språk som jag aldrig nånsin kommer att använda.

- "Vi har reducerat minskningen av den procentiella uträkning av den möjliga räntan på det bistånd vi erbjuder er att ha för att bruka på eran mark och att i och med det för att hjälpa till att rädda våran planet i arbetet för miljöns rättigheter, ni återgäldar biståndet i ett samarbete med oss då ni ger oss en möjlighet att kunna dela land för att bygga upp eran ekonomi." Vad betyder det? Och visst älskar ni språket?? Skulle ni gå med på det??

Sedan åkte jag hem, somnade, drack kaffe, blev pigg och drog till julbordet på Hägersta lund! Mys med familjen. Drack mera kaffe. På vägen hem kunde jag inte hålla käften, jag babblade och babblade och babblade! Men jag vet precis vad jag ska göra om jag nånsin får för mig att vilja att någon ska lyssna på mig.

Vad har ni gjort ikväll?

Nu sitter jag här med en tredje kaffekopp och kollar på Romeo och Juliet, lagom deppig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0