Mysigkvällshelg av den fina sorten!

Lördag, mysjulkväll med Emelie, Frida, Lotten, Linda, Juhani, Amanda, Fabian, Söder, Patricia, Marika, Malin, Frida, Uffe, Tor och Gurra med mina systrar <3 Det var riktigt mysigt, gick på promenad under kvällen med Malin och Frida, det var riktigt trevligt! Malin och Frida gjorde upp planer för kvällen, men lyckades tyvärr inte slutföra dem. Synd. Marika och Söder hade myspys i soffan, oh la la! Gurra klagade på kattreklamer och det var en blomma ivägen för TVn. Anna blev deppig för att DVDn inte funkade. Frida skrek, hon fick mig att skrika! Fick träffa Fridas kille! Mattias! Godkänd men med ett rejält minus för att han inte dricker kaffe. Vid ett så åkte vi för att skjutsa iväg Malin och Gurra. Somnade praktiskt taget i bilen, men det gjorde ingenting alls!

Allt går så fort, Jag behöver mer tid att leva på!

Snart är det måndag. Då ska jag till skolan och vara duktig. Sen är det tisdag och jag ska på konfa! Hela dagen har det känts som att det är tisdag i morron, men det är måndag i morron! Påmin mig om det i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0