När telefonen piper

Har försökt skriva nåt vettigt hela kvällen, men nu ska jag fan skriva!

Vi fick tillbaka våra noveller idag och Felicia, Emelie, Tove pch en massa andra flippade ur så jag fick en massa med grymt komiska foton. Riktigt roligt. Lärde mig ansiktsmassage idag på massagen, masserade Chafira. Roligt.

Sedan va det konfa, det va roligt. Två konfirmander, ganska fail. Men det va roligt ändå, satt och pratade en massor. Sen satt vi i ett litet rum med tända ljus och musik på boooomblastern, mys! Sen hade vi möte i soffrummet som vanligt. Skvallrade med Jocke! Han är tillsammans med Filippa! På Riktigt! Alltid roligt.
Gurra gick sen hem och klippte sig. Lite orolig för det. Han ville klippa mohawk! Men vi får se i morgon :)

HAHAHA! Jag fick ett sms av Fanny på lektionen idag, hade inte stängt av ljudet så det plingade, både jag Felicia blev livrädda!!!! SKITKUL xD


I morgon är jag praktiskt taget ledig. Måste bara åke ner till skolan i en och en halv timme och måla lite. Gillas!

Peppar liksom på nåt sätt för i morron.

Kommentarer
Postat av: Malin

Peppar på något sätt för HELGEN! :DDDDD

2009-12-03 @ 17:18:08
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0