Party i Sollentuna!

GRYM HELG!!

Fredagkväll, julbord med familjen på Hägersta lund. Hade otroligt fiin röd prinsessklänning! Det var en mysig kväll. Var stengalen på vägen, tror att ALLA tröttnade på mig, men jag hade kul!

Lördag, skrev ett prov. Pluggade. Drog till Alexx! Sen vare party party party vid Sollentuna centrum! Så galet roligt!!!! Jag, Alexx, Matilda, Malin, Patricia, Karin, Marika, Söder, Fabian och tusentals andra! Brandlarmet gick igång när rökmaskinerna flippade men vi slapp gå ut. Otroligt roligt!

Söndag, julmarknad med släkten! Sen julbord med släkten på strotorget. Tyckte jag verkligen om. Julstämning!

Galet mysig och Galet galen och awesome helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0