Won won!



God morgon god morgon god morgon!
Söndag idag. Jag vaknade runt klockan halv tolv av att två hulliganer var tvugna att hoppa studsmatta precis utanför mitt fönster, självklart var det omöjligt att somna om. När syster nummer två vaknat så blev jag övertalad om att jag skulle göra frukost till henne och så blev det.


Hanna och Marika skulle komma dit men Hanna kunde inte.. Saknar henne, men det löser sig! Jag gissar att Tor kommer komma springandes snart though.

Harry Potter och halvblodsprinsen ikväll klockan 18.00 på Rigoletto, joina gärna!

soluppgång

Vad tycker ni? Är sommarlovet för långt? Längtar ni till skolastart eller arbetstider?





il se dissout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0