How wonderful life is now your in the world <3

- The hills are alive with the sound of music
- Voulez vous coucher avec moi ce soir
- Because we can can can
- A silly lovesong
- Cause it's good for your mind
- Here we are now entertain us
- Daimonds are a girls best friend
- I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is now that your in the world
- Spectacular spectacular
- One day I’ll fly away and leave all this to yesterday
- Love lift us up where we belong where the eagles fly on a mountain high
- Love is just a game
- We should be lovers and that's a fact
- Touched for the very first time
- Seasons may change winter to spring but I’ll love you till the end of time
- Suddenly my life doesn't seem such a waste
Amazing <3

Fortfarande sjuk så jag stannade hemma från skolan idag. Jag är svinisvaccinerad så det är nog nte det. Kommer nog vara hemma i morgon också. Men planen är att jag ska bli mirakelfrisk inatt. Blev typ sjuk på tre minuter, vet inte vad som hände. Någon som har en teori?

Jag tänkte se till att bli frisk så att jag kan gå på konfirmationen i morgon. Bra idé? I think so...

Hörde att Catta också blev sjuk, så jag kanske smittade henne. Förlåt!


Anna och Tor bakade lussebullar och pepparkaksbullar igår, de var helt otroligt goda. Jag tror inte att det var gift i dem, men man vet aldrig.

Någon som la märke till ljuset idag? runt klockan 11.00 helt galet!

Jag satt och kollade på Last king of Scotland idag, den är helt galet bra och sen såg jag, som ni kanske la märke till av tidigare ord, moulin rouge!

Jag vill höra vad som hänt idag och igår! Känner mig helt borta! Behöver skvaller och allt sånt som jag missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0