Riktigt lyckad helg!

Totalt lyckad helg!

Började i fredags med sweet sixteen för Patricia i Berghem. Med Mig, Malin, Alexx, Christoffer, Matilda, Fabian, Söder, Danne och Patricia! Det var riktigt roligt, precis som alltid ni vet.

Vaknade sen på lördag klockan tio, gick upp, ändrade mig och gick och la mig igen. Gick sen upp klockan ett, duschade, valde kläder, skrapplade fram en massa skor, slängde ner allt i en väska och vandrade över till Karin för att göra oss fina tillsammans. När jag varit där ett tag kom Malin också, vi åt pepparkakor och gjorde oss helt otroligt snygga! Helt plötsligt var klockan bussen-går-om-4-minuter-dags-att-få-panik så vi drog till bussen. Peppade med musik vid bussen. På stationen träffade vi Fjorton och hennes syster, det va trevligt. Vi tog bussen upp till hummelmora och vi hade en otroligt läskig, lång och mörk promenad framför oss i klackskor. Vi skrämde omedvetet upp varandra hela tiden, men bi tog oss fram utan allt för stora panikutbrott. Vi kom fram till båthamnen och Karin stod inte på listan men vi fick självklart komma in ändå. Där inne var det fullpackat med snygga pojkar och flickor i svart, vitt och röött! Vi partade gärnet med en himla massa oväntade och vänade överraskning. Man måste vara berädd på vad man ska förvänta sig av killarna; Affe, Mårten, Söder, Fabian, Kimmy, Daniel, Samuel, Nisse, Affe, Tommy, Omtyckt Kaos! Sara och Klara älskade det nog! Jo, lyckad kväll <3 När vi skulle gå och möta Anna och Tor vid halv 2 så fick man försök till utfrågning av Mårten som är i grymt behov av en flickvän just nu. Men han måste ändra sin inställning på tjejer för att det ska fungera, han ser dem nämligen inte som människor utan mer som objekt, inte många tjejer som vill ha en sådan kille.

Vaknade halv 11 på söndagmorgon och kom på att jag hade panikmycket plugg! Såg mig i spegel och blev lite smårädd, SVART runt ögonen hade inte tagit bort sminket från kvällen innan, håret åt alla håll hade inte tvättat ur hårsprayen från kvällen innan. Satte på mig grymt omatchande kläder och en hatt jag hittade i hallen(upptcäkte igår att jag är aaaaaasnygg i hatt!) och gick ner och åt en pepparkaka, ett tag efter det kom Anna och Tor ner och skulle fixa frukost. Lagom till frukosten kom Gurra förbi och åt med oss. Vi bakade lussebullar, pepparkaksbullar och karamelliserad pepparkaka. Vi bakade, lyssnade på yoddel och skum musik. Jag pluggade under tiden, och blev klar med plugget flr en halvtimma sen. Det löste sig! Försökte skapa julstämning hela dagen men Gurra var aldrig nöjd "Det är ju inte snö :(" men det var i alla fall väligt juligt.



Underbara människor! Ni gjorde en potentiellt deppig dag till en riktigt grym jävla dag <3

Kommentarer
Postat av: Anna

det vet du <3

2009-11-29 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0