Underbara helg långt bort i skogen

I helgen sa jag att jag skulle sluta blogga, tydligen inte.

Den här helgen har varit underbar utan gräns. På tre dagar har jag totalt sovit 4.5 timmar men jag skulle fortsatt på samma sätt i flera veckor om jag kunnat, det hade varit underbart. Kan inte beskriva vad det är som gör de här helgerna så underbara men underbara är de. Vill bara tillbaka!

Första kvällen snöade det och jag hoppades på att det skulle ligga kvar när vi gick ut. Mitt under andakten så märker jag att den ligger där, snö! Mitt leende måste ha nåt ända till månen! Anna gjorde en snöängel <3

Det var kallt, men vi frös inte. Kylan glömdes bort.

SURFIN' BIRD!
TIK TOK!
RÖÖÖÖÖD TRAKTOR!

Jag fick tillbaka göteborskan ett tag, men blev av med den ganska så direkt. Tur det!

Gurra fyllde år på söndan, så det va awesome!

På vägen hem skulle vi försöka komma på hur långt det va tills nästa läger, det är ungefär ett halvår dit... Ganska deppigt att komma på det när man står i kyrkan och precis kommit hem.

Tack alla underbara som var med på lägret, vi gjorde lägret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0