Dag utan klackskor eller basker!

Sitter i datasalen uppe i våran byggnad med min otroligt diskreta bildgrupp och leker med photoshop!

Bilden FINT VA!?

Grattis mamma som fyller år idag!
Jag ska få äta tårta! Släkten kommer ikväll och jag åt pannkakor till frukost!

Ska börja leka med en bild på mig snart, för idag glömde jag inte mitt USB-minne.

Glömde mina nycklar idag och sen hittade jag dom i jackfickan och fick en gigantisk chock! Skaffade mig ett nytt skåp idag också, jag har en nyckel, Johanna har en nyckel och Felicia har en nyckel. Alla kan inte glömma!

Måste bara påminna er om Jonas blogg : http://ijustwanttobelikebarney.blogg.se/ ja, den äger! Får mig att skratta varje gång! Tror att jag ska ta och göra mig ett par vantar i eftermiddag.

Idag har jag, av någon anledning, ingen basker på mig, jag fryser inte, jag har inga klackskor på mig och jag klagar inte. Vet inte vad som har hänt med mig.

Vad händer i helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0