Det va nånting med ord!

You need only to understand that it is not necessary to understand, but only to enjoy! - Det skulle jag leva efter ett tag...

I morgon fyller min mor och jag ska äta tårta!

Det var ingen skuv den här veckan, jag hann inte dansa i tisdags, kan inte komma på träningen ikväll... allt det betyder att jag inte har träffat Marika(som jag brukar träffa varje dag) eller Malin eller Patricia på evigheter!! Saknar dom <3 Malin träffar jag ikväll, så jag överlever!

Ledarmöte ikväll!

Jag hade min första engelska tenta i onsdags, den gick ganska så bra tror jag. Men jag får se hur det går med resten. Lånade boken idag :)

il se dissout!

Kommentarer
Postat av: marika

JAG SAAAAAAKNAR DIIIIG

2009-10-08 @ 18:45:35
Postat av: Malin

Sv: Nej, fick inbjudan av Helen :)

2009-10-08 @ 23:11:22
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0