Coins and you

Allt flyter. Försvinner. Glöms bort.

Kan inte känna, tänka eller hinna andas med detta pressade schema. Tiden rinner iväg innan jag hinner reagera. Jag försöker göra mitt bästa för att faktiskt göra nånting på eftermiddagrna efter jobbet, men tröttheten är starkare än jag tror och mycket tid lägs åt att sova. Jag känner hela tiden att jag glömt eller glömmer något, har mina aningar om vad det kan vara men jag vågar inte tro på det.

Jag önskar jag kunde veta, våga och tro på tankarna som utan betydelse betyder mer än någonting annat.


Coins and you.
Dear John. Vacker. Sevärd. Kärlek.

Satt för några dagar sen och grät med Ingela till Dear John. Underbar! Tack Ingela <3

Kommentarer
Postat av: Pling

tack själv! <3

2010-08-08 @ 18:40:03
URL: http://luftburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0