Jag älskar er. Tiden strömmar utan kontroll.

"Det är inte bara du som låtsas. Alla gör det. Kanske är du bara bättre än alla andra. Så grattis till dig."

Linnéa kämpar fördärvat med sitt svenska projekt! Har inom den senaste timmen skrivit två A4! Men det går helt otroligt långsamt. Vet inte vad jag ska göra! Känner mig helt otroligt stressad. Kommer nog sitta isolerad hela nästa vecka och bara plugga plugga plugga. Ni har tur om ni får träffa mig då. Ikväll ska jag till Daniel och I morgon lite gym. Sen sitter jag isolerad i huset så mycket det bara går! Har 18 punkter kvar, har skrivit tre sidor hitills = 2 punkter. Detta ska vara klart nästa fredag. PANIK!


Jag tackar för mig. Vi ses när tiden tagit över. 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Stackars dig gumman!!

Men jag vet hur det känns

Jag satt i fem tim, skriver oxå

uppsats. har en bit kvar så vi får bara jobba på tjejen! <3

2010-02-06 @ 21:56:50
URL: http://filippakylberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0