"Where is that punk Calvin Klein!!?"

Fredags var jag med brudarna hos Patricia. Det var mys! Alltid roligt!

Igår gjorde jag absolut ingenting på hela dagen och sen drog jag till Malin! Patricia, Marika, Affe, Wille och Danne! Sen kom Thompa också! Det var riktigt kul! Fick extrema skrattanfall då och då när klockan blev lite mera... Daniel skulle massera bort mitt armont, fy faaaaaan va ont det gjorde!! När folk hade dragit och det bara var jag, Malin, Danne och Thompa kvar så började vi tänka...

Thompa är blond, norsk och amerikan. Fast han är svensk. Det ledde till Thompa = -3x + y!!!
Fan Daniel x)

Sov kvar hos Malin och vi gjorde GRYM frukost! Scones, ägg, bacon, kaffe jouice!! Vi liksom äger 15 000 gånger mer än alla andra!

Åkte hem och plockade bort julen... tråkigt :( men snart är det sommar!!

Slipper första lektionen i morgon!!


Nu sitter jag och äter mintkladdkaka, dricker te (för att laga min skadade hals) och kollar på tillbaka till framtiden 2. Den är fett bra. Fattar däremot inte varför dom alltid är så jävla stressade! Vet dom hur mycket tid dom har!!?? Dom har en jävla tidsmaskin!! Vafan!

I morgon blire skola igen... segt! Men vi gillar det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gryyyyym frukost! :D <3

2010-01-18 @ 13:12:38
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0