Jag blir aldrig som dom från stan!

Kom i min fantasi
Jag vill flyga bort med dig
Du får också plats på Jumbo Jet
Bort till Disneyland med mig
- Ted Gärdestad <3

Inte uppdaterat om livet på ett himlans tag! Klart man saknare <3

I måndags drog jag och Malin in till skansen för att spendera
natten på den mjukaste och varmaste asfaltssäng någonsin!
Det blev inte mycket sömn, men kul hade vi.
Det blev frieri, söta djur, party party och tusen sms "JAG SÅG DIG!" No shit liksom?
Men det riktigt GULLIGT, så puss på alla er <3

Patricia? Vi saknade dig <3

Igår satt vi några människor på Görväln och myste. Det var riktigt trevligt :)
Once again... Patricia? Vi saknade dig <3

Ikväll ska vi Toftaåterträff på Görväln (vilken Anna och Tor dissar på grund av FUCKIN' INGMARSÖ!!)
men vi får se vilka som tar sig dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0