As if I'de never existed!

Vaknade i morse utav att kylan trängde sig i det annars värma sovrummet och skrämde mig.

Jag väntade på att Malin skulle vakna och sen drog vi upp till det tomma Viksjö för att träffa Hanna nu när hon äntligen tagit sig hem från Franslandet. Det var roligt med skvaller, prat, disneyfilm och myspys. Saknar er lite, jävla sommargäng, vart tog ni vägen??

När Hanna sedan skulle vara duktig och träna drog jag och Malin vidare till Pling för mera prat och en MASSA roligt. Har saknat Ingela helt galet mycket. Man får inte bara försvinna sådär!

Kvällen avslutades med filmkväll hemma hos Karin och Ingela snurrade till det i min hjärna. Har numera galet svårt för att se Jakob Black i rutan!




ANDNÖD!


Kvällen slutade precis som många andra kvällar med en promenad ner till jakan och hem igen och ett mysigt litet samtal från nån jävel som kände att "Ja, vi ringer Linnéa och väcker henne klockan 02.00 för hon lär tycka det är sjukt kul!" But guess what!? Jag sov inte och nej... det var inte direkt kul!

Kommentarer
Postat av: Pling

Hahaha, men förlåt då! :D

2010-07-24 @ 02:14:25
URL: http://luftburen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahhahahaha! Näsan! :D

2010-07-24 @ 12:04:46
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0