Doften av ett regnigt Jakobsberg

Sverige har kommit ihåg att regna droppar av en bortglömd himmel på oss, medan jag har glömt bort att jag har himlen precis bredvid mig. Även jag måste ta vara på den del av himlen jag får.

Idag drog jag och Malin till Myrorna för billig shopping. Awesome! Två linnnen för totalt 37 kronor. Älskar sånt.

Sedan blev det åktur till Viby med bilen och när jag kom hem regnade det en massor, jag ville bara ut.

Drog på mig vinterskor och slängde upp ett paraply och drog med mig Malin på promenad. Vi gick en massor och jag frös ännu mer. Men det var mysigt.

Gaaah! Man ska aldrig börja tänka på sånt man inte har, då vill man bara ha det mer!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha ja :)

2010-07-25 @ 10:06:52
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0