Är, tycks om, glöms bort.

Det här var en sån där helg som är, tycks om och glöms bort. Men jo, lyckad!

Börjar på fredagen, skuuula. Gjorde ingenting. Kände att det var dags att göra nånting men hade absolut ingen energi för nånting stort så jag drog med mig Karin och träffade Kimmy och Sofia! Det blev mysigt. Det dök upp lite mer folk och det blev en ganska lyckad och mysig kväll. Sån där kväll då jag inte kunde tagga ner över huvud taget!! Helt galet!!!



Lördag. Vaknar och blir tillsagd att idag ska studsmattan fixas! Men orkar inte. Anna och Tor dyker och jag tog tag i att fixa min cykel (Tor fixade jag tittade på och gav verktyg). Sedan dök Gurra upp och dom trasslade en massor med cykeln och jag fick dra ner och köpa ny slang och nytt däck. Jag kände mig duktig. Sedan trasslade dem lite mera. Det började regna och jag och Anna stod med paraply x) Haha! Cykeln är nu hel men någon studsmatta blev det inte. Det blev film och en massa klagomål.
Jag bakade en kladdkaka! Passar i köket? Ja förfan!



Kvällen tänkte jag för en gångs skull spendera hemma men drog över till Patricia (PÅ CYKEL!)
Där hade vi en mysig liten tjejkväll, med massa prat, skvaller och mys. Impulsivt.

Söndag. Vaknar och upptäcker att jag är sen! Skyndar skyndar skyndar! Gör mig OTROLIGT vacker på bara några minuter! Äter frukost och drar till kyrkan. Konfirmation. De var otroligt duktiga. Ingen glömde någonting eller gjorde nånting fel alls.
Efter konfan va det picknick planerat men det var kallt. Vi körde på inomhus picknick i Jockes lokal. Grymt. JAG VANN PÅ PINGIS! Typ... Det blev mysigt och jag var lång i mina klackskor.


Uppdaterad. Helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0