Huuuuurtfull!

En sån där helg då jag borde ha tagit tid att andas.

Fredag... RIXIE TIXIE!

Lördag. Skulle träna med Malin i Kallhäll. Istället för cirkelfys blev det privatgenomgång av gymmet. Det var riktigt trevligt tycker jag minsann.
Sedan var det dags för årets första dopp på Kallhällsbadet. Helt galet! Riktigt jävla kallt. Men sen schteeekte vi. Blev värsta brun den dagen. Så sjukt skönt att det äntligen blivit varmt i det här landet!
På kvällen hade vi tjejkväll (+ Christoffer!) hos Malin för att fira hennes ätnligen fyllda 17 år.  Rooolig kväll!

Söndag. Gym. Gym. Gym. Men det var regn så jag kunde inte göra så mycket mer och jag var aldelles för trött för att kunna kontakta någon.

Tagga för en ny skolvecka? Defentivt...

SKUV på onsdag och jag ska dit! Bal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0