32 dagar kvar

Igår var det lördag.

Jag åkte in till söder med en massa underbara brudar. Marika, Malin, Frida, Patricia och Karin. Vi vandrade runt en himla massa och hamnade i helt sjukt djupa diskutioner om världsproblem, sverigedemokrater, homosexuella, gud. Helt galet, det gillar vi.

Vi köpte grejer här och var och jag är skyldig Karin 127 kronor, det kommer jag glömma bort.

Sen åkte jag till kallhäll till Ullis lägenhet. Hon yller år nästa helg så hon fick presenter och lägenheten va jättefin. Va där i några timmar och försökte få ur skvaller ur kusinerna men det gick inte så bra. När jag varit där ett tag så åkte vi hem. Hade en helt vanlig mys kväll med familjen, stooor familj. 6 pers. Tor försökte lära mig holy holy, jag kunde ackorden men det gick ändå inte så bra. Sen drogs saxofonen fram och jag är fan inte bra på det.

När jag vaknade i morse så hade jag en massa feber! Inte kul nånstans!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är jättedjupa :o

Bli frisk! <3

2009-11-22 @ 15:10:35
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0