"Alfie to Matt over! Alfie to Matt I'm Alfie and you're Matt"

Hallihallå!

Va sjuker igår, så det va ingen skola alls. Har inte varit i skolan på hela veckan, men idag tänkte jag dra dit, eftersom jag bara hade två simpla lektioner, bild och matte. Enklaste ämnena liksom. Men när jag vaknade så hade febern kommit tillbaka. Stannar hemma idag också.

Igår så va ju uppe i kyrkan på konfirmation. Det va la roligt. Vi va ganska få ledare men det var bara bättre. Vet inte vilka som saknades dock... Sofia, Jocke, Matilda, Anna, Gurra, Jag var där... vilka mer? Det var i alla fall roligt. Drack kaffe. Knotsen gjorde drama. Vi lekte. Diskterade Gurras nya taktik med sin högra lugg och hur vettigt det är att springa runt i våran skog vid tågrälsen. "Ska man springa på tågrälsen? Då måste man springa jääävligt fort!" - Jocke! Och skvaller, ooooj skvaller! Björn var sjuk. Men det blir konfa idag i alla fall. Om ni inte hör något annat. Jag tror att jag blev sjukare av att åka upp dit. Men det gjorde inget. 

Lite irriterad på att jag hade feber i morse. Ville till skolan idag. Vill till bilden. Måste plugga matte. Hade varit perfekt. Vill inte starta veckan med torsdag direkt. Någon som vill lära mig allt dom kan om funktioner och grafer på en halv vecka? Dags att börja plugga.

Har börjat få svårt att prata. Ont i halsen. Försöker att prata så lite som möjligt. Det är helt sjukt jobbigt!

Kanske ska ta och spela lite piano, och lära mig holy holy. Kan den snart.

Har kollar på extramaterialet till Harry Potter and the halfbloodprince idag, det va feeett med roligt. Gillar't starkt!

Hör av er! Känner mig isolerad här borta i skogen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig lilla flicka <3

2009-11-25 @ 12:02:09
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: marika

VI SES IKVÄLL. I GOT SKVALLERRR!!!!!

MISSSS YOOOUU LOOOVEEEE <3

2009-11-25 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0