Fredag fredag fredag!

Haaaaaaaj!

Linnea älskar "RENT" <3

Ikväll ska jag på mysig tjejkväll hos Louise! Har inte så stor aning om vilka som kommer med det löser sig väl :)

Idag gjorde jag en namnskylt på bilden, det är praktist taget klar, förutom att jag inte skrivit namnet än. Så just nu är det inte riktigt en namnskylt utan snarare en skylt, fast den sitter ju på datan så det är ingen skylt utan snarare en blandning av en bilder ihopsattta i lager till ett lager! Kanske lägger upp den nånstans nångång, får se hur det blir med det.

Jag gick det skolan med skor med hål i idag. Sen började regna och så låg det en massa meningslöst vatten på marken som prutade in i mina skor. Mina fötter är blöta nu. Funderar på att värma dom med en hårtork eller nåt sånt.

Jag tränade värsta styrka på gympan idag, jag är fett duktig!

Jag hade bara två lektioner idag. Fick höra att en himla massa människor inte tänker gå på insparksfesten! Inte okej nånstans, får man gå så går man! Jag får inte gå :'( jävla sam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0