Bortblåst!

Har inte skrivit på några miljarder år och nu är det dags!

Hallå!
Har inte skrivit sen förra torsdan och det har hänt lite grejer.

I fredags kom Marika och Daniel till jakan och hälsade på, det va trevligt. Gick i skolan och sen drog jag över till Karin och träffade Daniel, Marika och Karin, satt och babblade ett tag och jag blev helt galet flummig! På kvällen drog jag över till Daniel uppe i långt åt helvete skogen Högby med Patricia i min galet fina röda jacka som invigdes med kärlek. Vi kollade på Benjamin Button och Blood Diamond, somnade under Blood diamond, men jag älskade Banjamin Button. Det blev jag, Patricia, Daniel, Marika, Tompa, Söder, Nisse, Samuel(Kaj?) och Sara! Det var en mysig kväll och jag och Marika sov över och kollade på coupling när alla hade gått <3

I lördags fyllde Fanny 15 så vi gjorde tårta till henne hemma hos oss, den blev jättegod. Det var Tor, Anna, Fjorton, Fanny, Jag och Marika. Fanny fick presenter och vi kollade på Sex and the city som vanligt. Sen lagade jag mat och så drog vi ner till stationen för att ta tåget in till stan, när jag, Anna och Tor stod och väntade på tåget så mötte vi Henke och en kille jag inte kommer ihåg namnet på, dom babblade. Precis när tåget kom så kom Emma(Cederlund) och vi tog tåget in till stan för att mötta upp syster Emma. Vi gick över till China och sååååååååååg HAAAAAARISPRAY! Den ägde och jag älskar verkligen teater!

I söndags åkte jag in till stan med Patricia och Malin och vi fastnade på Mcdonken där vi satt och pratade hur mycket som helst, det var jättetrevligt.

Idag var jag i skolan och alla odds säger åt mig att jag borde vara arg, irriterad, deppig och nere men jag är helt enkelt glad! Jag lekte med Felicias finlandsplinga idag, blev lite småkär i den. Vi bytte bildgrupper idag så vi fick leka med lera <3

il se dissout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0