Seboooolulululu!?

Dags att skriva tankar på papper.

50-tals fest hos Rebecka igår. Det var roligt! Det blev roligt.

"Lyssnar du på Eminem!!? Jävla deppmode!"
"DET ÄR DIN IPHONE!!"
 Så sjukt grymt! Har helt glömt bort vem det var som sa det men det va kul x)

Vad hette han... Sebulololu?



Någon sa att det där sjuka lavamolnet kan förstöra hela sommaren! Det kommer jag inte klara av. Har haft en sjukt lång vinter och om man inte får en riktigt sommar så blir jag fan deppig. Vi hoppas på det bästa för jag vill inte ha höst i ett halvår! Helt sjukt.

Idag har jag legat och solat på altanen och kollar på glee hela dagen. Sjukt mysigt. Sommarkänslor. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sebolulululo <3 jag har en bild på honom!

2010-04-20 @ 23:00:13
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0