Jag lyssnar och ler


Kan inte komma över att fotot blev så jävla grymt. Haha. Jag är grym fotograf! :D Ångrar lite att man bytt linje... fast nej! Haha. Kamera: Malin som just nu befinner sig i Norrland! Tack <3


Allsång sjunger ur TVrutan och jag är inte där, känns lite tråkigt.

I söndags kom Pling hem till oss, vi hade massa roligt och en massa mys och hon stannade tills vi dagen efter åkte för att spela frisbeegolf i Hjulsta. Det var roligt!

Igår gick jag en senpromenad med telefonen och en galen flicka på tråden som babblade och babblade en massa länge. Men det var riktigt roligt. Tack Louise <3

Idag var jag i Sigtuna, en gullig liten stad den staden <3

Fick ett oväntat samtal av StorAsyster också och fick höra att hon kommer visst hem i slutet av veckan, däremot för att sen åka iväg igen på tisdag. Men det va roliga nyheter.


Varför har alla dragit härifrån för?? Min sista lediga vecka och alla människor har hittat bättre ställen att vara på än hos mig. Inte okej :(((

Är du hemma? Hör av dig till mig så fort du kan!!! Har svårt att förstå vilka som är hemma. Folksjuk <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var väl tur att jag babblade en massa!! Tänk hur det kunde ha gått annars! :o ;) <3

2010-07-27 @ 20:45:11
Postat av: Louise

PS. Jag är hemma :)

2010-07-27 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0