Lite blondare, lite bättre!

Med rosa kjol, randigt linne, stort blont fluffigt hår och rosa glittriga öron blev jag Nasse och det blev ett ganska galet men mysigt SKUV <3

Fått klagomål! Inte Fjortis syster!

Den där stukna handen röntgades och den var bruten. Nu langas gips i 3 veckor till. Känns ganska tråkigt. Men nu är det helg så den här helgen försvinner ganska fort, sen är det Björkö och det är mysigt, sen fyller jag år och blir 17 år och veckan efter det försvinner gipset, så det här blir nog ingen stor grej. Gör knappt ont längre!



Jag har bott hos Malin i några dagar nu med denna sötnöta kisse och när jag skulle hem så vaknade jag och fick se denna lapp. Gull <3

Idag är det fredag och jag har endast bild, praktiskt taget ledig helt enkelt! Nu sitter jag och myser med Stardust och toblerone <3

Ingela är hemma den här veckan, Jag hoppas att jag kan träffa henne i helgen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gull! <3

2010-03-12 @ 14:33:00
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ja! Fast jag har glömt vad vi sa! :D

2010-03-14 @ 17:29:59
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0